27 Nisan 2007 Cuma

Wanted: A Wild Western Adventure Tam Çözüm



Billy’nin odasında uyanıyoruz.Yatağın kenarından ip (rope) ve hemen solundaki silah kılıfını alın. Çekmeceden oyuncak silahları alın ve odadan dışarı çıkın. MutfakStella ile konuşun. (Bütün dialogları tamamlayın)Joe’nin Alvin Jones in çiftliğine gittiğini ve Billy’nin de okulda olduğunu söylüyorHemen soldan elmayı alın. Odanın diğer köşesindeki çekmeceden parayı çalın ve bir diğer köşedeki below u alın kapının yanından şapkamızı alıp dışarı çıkabiliriz. Bahçeİleride tuvalet var onun yanından kovayı alın.Atın yanındaki yarı kapalı yerden ip,atın eyeri ve testereyi alın.Evin sol tarafından çamaşır sepetinde duran Billy’nin çorabını alın.Havuç yetiştirin.
Havuç Nasıl Yetiştirilir?Bahçenin tam ortasındaki tulumbanın önüne elinizdeki kovayı koyun tulumbayı çalıştırın kovaya su dolunca tulumbanın hemen yanındaki etrafı çitle çevrili ufak bahçeye kovayı gösterin yani sulamış olacaksınız.Mavi şerit; bahçenin su miktarını gösterir.Kırmızı şerit; havuçların olduğunu gösterir.(Tamamen dolması lazım)Atın yanına gidip elma verin sevmeyecek. havuç verin karnını doyurun ve eyeri takıp atınıza atlayın...Yolculuk edebilmek için atınızın karnını doyurmalısınız. Yani bolca havuç üretmelisiniz. Alvin Jones’s FarmAlvin ve Joe ile konuşun.Masanın çekmecelerindeki paraları çalın. Şapkanızı duvardan alın. Karşıdaki cam büfeden paraları çalıp merdivenlerden yukarı çıkın.Sepeti (Basket) al. Yeşil merdiveni yerinden kaydırın camın yanına yerleştirecek kendisi. Yandaki odaya girin.Çekmeceleri kurcalayın bulduğunuz bütün paraları alın. Evden dışarıya çıkın.Sallanan sandalyede oturan teyzeyle konuşun. Orda bir kova daha var onu da alın. Ata binip okula gidin. Okul (School)Binaya girin. Video izleyeceksiniz ve Sevgili Rihanna ile amcası gaddar adam Mr Starek ile tanışın.Uyandığınızda yerden şapkanızı ve oyuncak silahınızı alın. Sobanın sol tarafında kalan arka sıranın kapağını kaldırın ve içinden katlanan cetveli (Folding Ruler) alın. Öğretmenin masasına geçin. Çekmecelerden birinde para birinde de kalem var onları da alıp binadan çıkın. Okul BahçesiBinanın arka tarafına dolanıp duvara dayalı olan levyeyi (lever) alın. Devam edin ve çocuk parkına gelin.Köpek ve Annie Jones var.Annie ile konuşun.Billy ve arkadaşının bizden saklanmak için gizli bölgelerine gittiğinden köpeği Toby’nin bizi götürebileceğinden bahsediyor fakat rüşvet istiyor. Jesse James’in resmini..Ata Binin ve Town a gidin. TOWNAttan indiğinizde adamın birisi sokak lambasına yaslanmış sizi bekliyor;İsmi Shorty. Görevi sizin gölgeniz nereye giderseniz devamlı peşinizden gelecek. Şerifin Ofisi (SHERIFF'S OFFICE)Girin ve Şerif Slocum ile konuşun. Dışarı çıkın.Şerifin ofisinin arkasına dolanın sağ taraftaki pencere hapishanenin penceresi orda Tom Postom la konuşun. Daha sonra tekrar şerif ofisinin ön tarafına geçip Shorty ile konuşun.Saloona gidin. Bar (Saloon)Barda duran adam Whiskers ve öteki uçta duranda Willy onlar şu anda bizi tanımıyorlar onlarla muhatap olmayın. Barmenle konuşun.Merdivenlerden yukarı çıkın. (Barmenden Banyo [Bath] için 3 dolara anahtar alın) Üst KatÖnce Sol kapıyı kullanın ve banyoya girin. Küvetin üzerinde sabun (soap) var onu ve sandalyenin üzerindeki kibriti alıp buradan çıkın. Tam karşıda doktorun ofisine girin. Doktorun ofisiDoktorla konuşun. Masadaki çerçeveli resmi almaya çalışın. Duvarda ki diplomanın yanındaki kapıdan diğer odaya geçin.Yatağın üzerinden doktorun çantasını alın. Çekmeceleri ve sandığı kontrol edip paraları alın ve masada duran anahtarı alın(4nolu odanın anahtarı)Diğer kapıdan hole çıkın.Karşıdaki kapıdan girin. Çekmecelerdeki ve sandıktaki paraları toplayın ve sandalyede bulunan yastığı alıp aşağı inin.Barmenden Triple X Whiskey alın. (12$) Salondan çıkıp Jackson’s Store ye gidin. Jackson's StoreKapının hemen yanındaki afişin altında bulunan Tyrolean harness adlı aleti satın alın (5$)Dükkanın diğer tarafında kapının yanından pliars satın alın (2$) dışarı çıkıp Tren İstasyonuna gidin. Tren İstasyonuTelgrafçıyla konuşun. Mr President e yani beyaz saraya telgraf çekin. Yandaki kapıdan içeriye girin. Şöminenin sağındaki gözlüğü alın. Şöminenin solundaki kapıdan çıkın.Hemen solda bacanın yanındaki kütüğü alın. Diğer uçtan el arabasını alın ve tekrar telgrafçının yanına gidip telgraf geldi mi? diye sorun. Size başkandan 20$ gelmiş.Aunt Filomina’ya telgraf çekin. Saloon’a geri dönün. SaloonYukarı çıkıp Doktorun ofisine girin doktorla konuşun. Operasyona başlayacak, dişini çekeceksiniz. Masadan jesse James in resmini alın. Saloon’dan ayrılın.Jackson’s Store’nin arkasına gidip trene benzer şeye (maintenance truck) binin ve bridgeye gidin. (sağdaki kol) Bridge (Köprü)Araçtan inince sol taraftan köprünün altına in. Sudaki balığı yakalamamız gerekiyor.Sepeti (Basket) kumsala bırak. Suya gir balığa vurarak sepetin içine sokmaya çalış.Balığı yakaladıktan sonra kumsaldan sepeti ve balığı al yukarıya çıkıp araca bin ve köprünün diğer tarafına geç.Kulübenin önündeki ipi ve baltayı al. Town a geri dön. TownAraçtan inince sağdaki kapının yanına git ipi kapının üzerinde bulunan vince at kapının önündeki kütüğü çekip kapının açılmasını sağlayacak. Kapıdan gir ipi ve climbing belt i al. Ata binip okula git. SchoolKüçük kıza Jesse James’in resmini verin. Köpeğe Billy’nin çorabını koklatın sonra köpeği izleyin bizi çocukların saklandığı yere götürecek.Ağaca ip atıp tırmanın ve çocuklarla konuşun bize silahın okul tuvaletinde olduğunu söyleyecekler gidin ve alın. (okulun sol tarafında) Ata doğru gidin video girecek.Livy ile konuşun (Mr Starek’in Hizmetçisi) Ata binip Town a gidin.. TownJack’in dükkânından Kriko alacağız. (Hydroulic Jack) dükkânın ortasında girişte (8$)Alvin’in çiftliğine gidin. Alvin’s FarmBahçenin sağındaki küçük kümese girin. İçerde küçük bir bölmenin önünde yerde tabak var oraya balığı koyun domuz kafasını çıkartıp balığı aldığında yukarıdaki kapağı kapatın ve domuzu bayıltın. Eve girip Alvin ve Joe ile konuşun.Üst kata çıkıp yeşil merdivenden çatıya ulaşın. Sağ köşeden domuzun ahırına doğru giden ip var. Ona Tyrolean harness ı kullanın ve ipten aşağı kayıp domuzun yanına inin.Lever i kullanarak tekerleği dışarıya çıkartın. Size yakın köşeden lever i almayı unutmayın. El arabasını kullanıp tekerleği el arabasının üzerine koyun.Bahçenin sağ köşesinde yalak (Hayvanların su içtiği yer) var. Onun yanında ACME LOGHOLDER aletini göreceksiniz. Oraya elinizdeki kütüğü (log) koyun testere ile kesin ve onları alın. El arabasını kullanın ve okula gideceksiniz. SchoolHydraulic Jack (Kriko) arabada kulanın ve tekrar krikoya tıklayarak arabanın kalkmasını sağlayın.el arabasını kullanarak tekerleği yerine oturtun. Doktorun ceketini alın ve Bannister’s Farm a gidin. Bannister’s FarmEvin sol tarafındaki çamaşır sepetine ceketi bırakın. Çamaşır yıkanan yere sabunu bırakın. Bahçenin ortasındaki beyaz renkli ağaç kütüğüne (tree stump) gidin.Testereyle ufalttığımız kütük parçalarını buraya yerleştiriyor ve elimizdeki baltayı kullanarak onları daha da küçük bir hale getiriyoruz. Yerden parçaları toplayın ve eve girinStella ile konuşun ve ona ceketi yıkamasını söyleyin. Şöminenin başına geçip kestiğimiz odun parçalarını şömineye yerleştirin kibritle yakın ve belows la ateşi körükleyin. Dışarı çıkın.Stella ceketi yıkıyor bitirince ipe asacak. İpten ceketi alın içerideki şöminenin önünde kurutup alın ve ata binin Town’a gidin. TownTelgrafçıyla konuşun.bir telgraf geldi 10$ para yollanmış. Saloon’a gir.Paranız kalmadıysa Morning Sun gazetesi al 2 kere oku (envanterden tıklayarak) harward la alakalı birisini tanıyoruz telgrafçıdan ona telgraf çekin. Daha sonra size 40$ gönderecek.’’ SaloonStranger ‘Willy’ ile konuş (Köşedeki masada oturan). Barmenle konuş. Barmene 5$ bahşiş ver. Willy ile konuş ve adulterated oil almak istediğini söyle ve al. Dışarı çık.Jack in dükkanının arkasındaki maintenance truck u kullanarak FairGround’a (Sol kol) gideceğiz. FairGroundBurada Fairman’den silah alacağız silah için önce oyun oynamamız gerekiyor;Oyun 5 etaptan oluşuyor. Kırmızı hedefleri vuracağız diğerlerini vurmamalıyız.1.etap 15 hedef 2.etap 20 hedef 3.etap 25 hedef ve 4.etap 30 hedef vurmamız gerekiyor.5.etapta robotla karşılaşacağız ama hile ile onu da yeniyoruz şöyle;Bardan aldığımız adulterated oil i yerde duranla değiştiriyoruz daha sonra gidip fairman le konuşun ve oyun oynamak istediğinizi söyleyin. Oyunu bitirdikten sonra silah sizin olacak. TownJack in dükkanına girin sol taraftaki kapıdan girmeye çalışın Jack 5$ isteyecek ver tekrar girin ters tarafa dönün duvardaki siyah şapkayı al. Dışarı çık. Okula git. SchoolLivy’ye malzemeleri vermelisin.Siyah şapka_ Doktorun Ceketi_ Gözlük_ Siyah çanta_ minder(cusion) Starek’s RanchLambayı al. Sol taraftan devam et merdivenlerden çık soldaki kapıdan gir.Livy ile konuş. Doktorun dişini Livy’ye ver. Masadan kitabı al. Çekmecelerdeki paraları ve masadan havuç al. Dışarı çık Rihanna’nın penceresinden içeri gir. Çekmecelerdeki paraları al sol köşedeki kitabı al. Hole çık.İlerle sağdaki boş alana gir kitabı al. Hole dön ve ilerle. Soldaki kapıdan içeri girLivy’nin odasındayız yataktaki kitabı ve çekmecelerdeki paraları topla dışarı çık. Merdivenlerden aşağıya in.Kapıya doğru ilerleyip soldaki çekmeceden parayı al. Yandaki kapıdan odaya gir.Çekmecelerden paraları al. Sandalyeden kitabı al. Şöminenin solundaki koltuktan kamerayı al kapıdan kütüphane ye geç.Sağ taraftaki kitaplığa elindeki 5 kitabı koy. Sırasıyla bas.Prehistory, Egypt, Greece, Rome, Middle Ages, Renaissance and Modern Era.Açılan gizli kapıdan içeri gir bahçeden aldığın lambayı yak aşağıya doğru devam et ve dışarıdayız. Town’a geri dön. TownJack’in dükkanından mobile telephone alacağız (8$) gazeteleri de alın 3 tane olacaklar ve hepsini okuyun (envanterlerinizden seçin 3 er kere okuyun hepsini) Tren İstasyonuna gidin.Telgrafçıya Edgar P. Allan’a telgraf çektirin (2$) SaloonSalondayız Spicy Sarparrilla Duel yapıcağız.Spicy Sarparrilla Duel çok karmaşık ama zar zor çözebildim tam olarak. Açıklıyorum;İlk önce Whisker le düello yapacağız. Sorular soracak bizde cevaplamaya çalışacağız adamımız henüz bir şey bilmiyor oyun hakkında ama öğrenecek zamanla biraz fazla paramız gidecek.Ben doğru cevapları not alarak geçtim. cevaplar hemen görünmeyecek çünkü henüz cevabı bilmiyorsunuz, dediğim gibi adamımız zamanla öğrenecek hepsini.Soruların cevapları çok basit. Yani son kelimeleri uyaklı *galiba J. Mesela;All ready? _ unsteady ….. Shaking? _ quaking ……. Yellow? _ fellow gibi..Whisker’le başlıyoruz onu yenince dışarı çıkın tekrar girin tekrar yenin çıkın ve yine girip yenin çıkın 3.kez yenip içeri girdiğinizde Whisker’in yerinde Fatty’i göreceksiniz. Onu da aynı şekilde yok oluncaya kadar tekrarlayın (3 kere).onu da tamamlayınca dışarı çıkıp şerifin ofisine girin.Şerifle konuşun. Jack’in dükkanının arkasından maintenance truck’a atlayıp köprünün diğer tarafına gidin (Bridge). BridgeClimber belt’i kullanarak direğe tırmanın cep telefonunuzla bağlantı yapın (4kere) aşağıya inin. Climber belt’i alıp town’a dönün. TownTelgrafçıyla konuş. Şerife gelen telgrafı alıp şerife teslim et.Ofisten çık. Şerif binasının arkasına dolan hapishanenin penceresinden Tom’a katlanan cetveli (folding ruler) ver içeriden anahtarı alıp sana verecek. Ön tarafa dolaş anahtarla kapıyı aç ve içeri gir.Çekmecelerdeki paraları al. Bir çekmecede de kırmızı parça bez var onu da al. Silah dolabının sol tarafından şerife ait belgeyi al.çekmecelerin tamamını kontrol edip dışarı çık.Şerif binasının arkasına dolan kırmızı bez parçasını boğanın üzerinde kullan.Tren istasyonunda şerifle konuş ve saloon’a git.Willy ile konuş. Jack’in dükkanına git.Jack ile konuş. Saloona geri dön.Willy ile konuş. TNT alabilmemiz için gerekli belgeyi verecek.(konuşurken ‘’ I don't have more than ten’’ seçeneğini seçersen 25$’a alabilirsin.)Dışarı çık ve ata bin. Alvin Jones’s FarmEve gir Joe ile Tom hakkında konuş. Merdivenlerden üst kata çık yatak odasına gir elbise dolabını aç. Tom ile konuş.Tom’a malzemeleri vermemiz gerekiyor.Kalem, TNT için gerekli belge (permit), Şerifin ofisinden aldığımız üzerinde şerifin imzası bulunan belge. Bunları verip kapıyı kapatıyoruz. Tekrar açtığımızda Tom bize permit’i hazırlayıp veriyor. Elbise dolabının kapısını kapatıp dışarı çık ve ata bin. Town’a git. TownSaloon’a giriyoruz ve karşımızda Fairman J Fairman ile konuşun daha sonra Spicy Sarsparrilla Duel oynayın ve yenin. Dışarı çıkıp içeri girdiğinizde ortadan kaybolduysa kazandınız. Daha sonra Shorty ile oynayın onu da yenin. Dışarıya çık.Bankaya gidin.Bankacıyla konuşun; bir hesap açtırın adres için hoteli söyleyin ve 4 numaralı odanın anahtarını verin. Sonra borç para çekin (loan) alabildiğiniz kadar alın JFotoğraf makinesini kullanarak bankacının fotoğrafını çekin. Jack’in dükkanına gidinBelts alın. ‘’2çeşit belts var’’ Bizde climber belt var saten bize diğeri (climb launcher) lazım onu satın alıp elbiselerin olduğu odaya girin merdivenden aşağıya inip baskı makinesine (developmet machine) çektiğiniz resmi koyun. Tekrar basarak resmi alın ve bankaya geri dönün.Bankacıya ‘’ if he could turn the fans off’’ sorusunu sorun bankacı öteki tarafa gidecek o sırada resmi alıp duvardaki kameraya yerleştirin ve bankacıya silahınızı çekin. Bankacı kasaya saklanacak. Lever yardımıyla kapıyı açıp içeri girin çekmeceleri kurcalayın. Sisa cart ve check bulacaksınız onları alıp Jack’in dükkanına gidin.Jack’e TNT permit ve check i verin sonunda dinamiti aldık. Sisa cart’ı da verin ve alışveriş başlıyor. Aldığımız malzemeleri çiftliğe götürürken pusuya düşürülüyoruz ve oyun başlıyor.Alvin elimize bir dinamit yakıp tutuşturuyor. 4 adamı öldürmeliyiz.* Farenin sol tuşu yürümek için sağ tuşu ateş etmek için kullanın.Birinci adam solda yük vagonunun yanında kolayca ölüyor.İkinci adam sağda varillerin arkasında onu da öldürünÜçüncü adam biraz ilerde sütunun arkasında bizi bekliyor onu da öldürünce sıra dördüncü adama geldi.Dördüncü adam Tepeye doğru yürüyün yerdeki otun yanına kadar gidin fazla ilerlerseniz geri dönüyor. Kamera açısı değiştiğinde yukarıdaki adamı göreceksiniz. Onu da öldürün ve burayı geçtik. (Biraz uğraşmanız gerekecek)Tekrar Town’dayız. Ata binip Alvin’s Farm’a gidin. Alvin’s FarmToltec foot’u al Joe ile konuş ata bin town’a geri dön. TownMaintenance truck’u kullanarak köprüye (bridge) gidin. BridgeKöprünün alt tarafına gidip sahile elinizdeki ısırılmış elmayı bırakın. Town’a dön. TownŞerifin ofisinin arkasında şerifle konuş yerdeki çamura elinde bulunan ayak ile ayak izi yap. Starek’in evine git. Starek’s RanchGizli geçitte kütüphaneye gir. Sol kapıdan dışarı çık merdivenlerden ikinci kata ulaş ve Rihanna’nın odasına gir. Camdan aşağıya in sağ taraftaki merdivenlere doğru ilerle. FinalAltıya altı çatışacağız. Bütün karakterleri kullanacaksın. Normalde kırmızı renkteler kullanabileceğin karakter beyaz olunca seç. Hepsiyle düşmanları vur.Çok güzel bir video sizi bekliyor…The End

Barrow Hill Tam Çözüm













Arabanın sağından ilerleyin 7 adım sonra sağda antik bir yapı göreceksiniz, buraya daha sonra geleceğiz. Yolun sonuna kadar ilerleyin terkedilmiş bir motel bulacaksınız. Burada araştırılacak çok fazla yer var ben tam olarak hepsini yazamayacağım, sadece önemli noktaları yazacağım siz her yeri inceleyin.
Motel:
İlk önce kırmızı posta kutusuna bakıp içindeki kartı inceleyin. Terkedilmiş arabaların olduğu yere gidin. Yerlere bakın dökülmüş oyuncakların arasından mavi bir kalem bulacaksınız. Bu noktada sağa doğru bitkilerle ilgili birde kitap bulacaksınız. Karşıya yürüyün erkekler tuvaletini inceleyin tuvalet kapağının üzerindeki kibriti alın.
Şimdi sağdan restorana girin. Restoran ve Ofis:
İçeri girince soldaki ofisin kapısına yakından bakın ve kapıyı tıklayın, Ben ile konuşun. Daha sonra Ben ile tekrar konuşacağız. Sağa dönün duvardaki mesaj panosuna bakın. Tüm resimleri inceleyin, siyah beyaz resmin arkasındaki yazıyı okuyun. Sağ taraftaki kartlara bakın, karşımıza bir boz-yap çıkacak (kolay bir bulmaca).Sol tarafta da bazı kartlar bulacaksınız onları da inceleyin. Şimdi restoran bölümüne girin.
Bütün masaları inceleyin, kasanın olduğu tarafa geçin. Mesaj panosunu inceleyin, kasanın altındaki notu okuyun. Bu notta 2 numaralı odanın kapısını açmamızı sağlayacak şifre yazıyor. Soldaki kapıdan mutfağa girin.
Sağ tarafta sarı bir fener göreceksiniz, üstteki mandalı çevirin ve kibriti yakın, fenerde kibriti kullanıp yakın.
Kapının sol tarafındaki sigorta kutusunu ın, soldan 4. düğmeye basın ve alttaki küçük düğmeye basın. Dördüncü düğme ılacak içindeki teller kopuk, kutunun hemen sol üst köşesindeki teli alıp düğmede kullanın. Düğmeyi kapatın ve alttaki küçük düğmeye basın lambalar yanacak. Etrafı inceleyin. Lavabonun üzerindeki radyoyu inceleyin, soldaki düğmeye basıp çalıştırın, sağdaki düğmeyle kanalları arayın. İbre 10 numaraya geldiğinde bir müzik duyacağız, 15’e geldiğinde spikerin konuşmasını dinleyeceğiz. Sağ taraftaki dolabı ıp içindeki sepeti alın, dolabın altındaki kutuyu ıp içinden yumurta koymaya yaran kapları alın. Şimdi biraz dahaşarıyı araştıralım.
2 numaralı oda
Bahçeye çıkıp odaların olduğu yere gelin, burada 3 oda var hepsinin kapısı kilitli. 2 numaralı kapının kilidini açacağız. İlk önce * tuşuna basın ardından 199 numaralarını tuşlayın. Sıfırlamak için# tuşuna basabilirsiniz. İçeri girin.
Masanın üzerindeki radyoyu ıp yine aynı şekilde dinleyin, yeşil alet kutusunun içinden malayı alın. Çekmeceyi ın içindeki telefonu alın, telefon üst menüye yerleşecek, çekmecedeki mektubu okuyun.
Yatağın üzerini inceleyin, günlüğü okuyun. Yatağın yanındaki şarj cihazında telefonu kullanın, biraz şarj olsun. Bu sıradaşardan korna sesi duyacaksınız, kapıyı ıp bakın. Tekrar odaya dönün telefonu şarjdan alın. Duvardaki resimleri ve haritayı inceleyin. Odadan çıkın.
Piknik masası göreceksiniz arkasındaki yoldan ilerleyin feneri kullanarak yolu aydınlatabilirsiniz. İlerleyin bir tabela göreceksiniz, tabelanın altındaki broşürleri inceleyin. İlerleyin üzerinde bir sağa bir de sola giden adam resmi çizilmiş başka bir tabela göreceksiniz. Sağ taraftan ilerleyin ışıklı bir yola geleceksiniz. Işıklar yavaş yavaş sönmeye başlayacak sonra karanlık olacak feneri kullanın. Karşınızda bir kaya göreceksiniz dokunmayın ölebilirsiniz, ama ölseniz de kaldığınız yerden devam edebiliyorsunuz. Geriye dönün sağı solu işaret eden tabelanın yanına gelince sola gidin motelin önüne geleceksiniz.

Restoranın arka tarafındaki parka girin buradaki beyaz boyalı korkulukların tahtalarından biri gevşek, tahtayı yana çekip aradan geçin. Binanın arkasına dolaşın. Mutfak penceresini, biraz ilerleyince de Ben’in odasını göreceksiniz. Sağ taraftaki gazete göz atın. Tel örgü bir bölüm göreceksiniz alttaki boşluktan girin. Kontrol panelini ın. Düğmelere altta kırmızı işaretlediklerime basın, en son kırmızı düğmeye basın.

1 – 2 3 – 4 5 – 6 7 – 8 9 – 10
Mutfaktaki ve 2 numaralı odadaki radyoları 15’e getirin spikerin konuşmalarını dinleyin. Şimdi Ofisin kapısını çalın Ben bize bir numara verecek bu numara 1. odanın kapı şifresi. 1 numaralı odaya gidin 725 numaralı şifreyi girin. Etrafı araştırın, bir GPS bulacaksınız. Şimdi Conrad’in Jeep’ini bulmalıyız.
Jeep
Ana yola gelin sola yürüyün burada feneri kullanın ve ilerleyin. Bir telefon kulübesine rastlayacaksınız ama çalışmıyor. İleri yürümeye devam edin sağda bir korkuluk göreceksiniz. İlerlemeye devam edin Yolun sonunda Conrad’ın Jeepini bulacağız. Araba taşa çarpmış durumda, aracın içindeki radyoyu alın. Radyoyu 15,3 frekansına getirin Ben’in dinlediği kanalı bulacaksınız, spikerin konuşmasını dinleyin Ben radyoya bağlanıp spikerle konuşacak. Buradaki dijital makineyi alın. İlk önce PDA’yı çalıştırın alt tarafta ık olarak durması lazım sonra üst bölümden dijital makineyi ın bu makinedeki kamera görüntülerine bakın, notları okuyun ve haritaya bakın. Bu harita bize hangi noktada olduğumuzu gösteriyor. Bundan sonra yolu kaybederseniz haritayı kullanabilirsiniz. Notun en sonunda 3 numaralı odanın kapı şifresi yazıyor. Birazdan odaya gideceğiz. Etrafı araştırın yerdeki eşyaları inceleyin. Yerdeki çamur birikintisinin içindeki kartı inceleyin. Buradan ormanın içine girin ilerleyin bir kulübe göreceksiniz.
Kulübe
Sol taraftaki tahta sandığaklayın tam önümüzde duracak şimdi arkanıza dönün tahta sandıkla bizimle dönecek yani şu anda itiyoruz. Sandığı varilin üzerine koyun ve pencereyermanıp içeri girin. İleri doğru yürüyün tahta kırılacak ve alt kata düşeceğiz. Etrafa bakın merdivenin yanında bir kapı ve yanında da bir makine var, amaç bu makineyi çalıştırıp kilidi açmak.
Sol tarafta köşeye yere bakarsanız bir hortum bulacaksınız, sağ tarafta da kutuların içinden bir kol bulacaksınız. Hortumu makineye takın, ardından kolu takın makinenin vanasını çevirin gaz gelecek. Kilide doğru olan yerde kibriti kullanıp kapıyı ın.
Şimdi tekrar içeri girin merdivenlerden yukarıya çıkın. Masanın üzerini araştırın bir fotoğraf makinesi bulacaksınız. Makinenin düğmesine basıp ın (arka tarafta) ekranında çekilen resimleri izleyeceksiniz. Makinenin üzerindeki sağ ve sol tuşlarına basarak resimlerin hepsine bakın. Pencerenin önündeki kitabı okuyun, soldaki pencerenin önündeki palamutlardan alın.

Şimdi 2 numaralı odaya gidin ve cep telefonunu şarjdan alın. 3 numaralı odanın kapısını ıp girin etraftaki tüm çizimleri inceleyin, notları okuyun. Kaloriferin önünde yerde yakılmış bir kağıt bulacaksınız, kağıdı birleştirdiğinizde şu yazıyı okuyacaksınız. Çantasının şifresini arabanın plakasını karışık yazarak kullanmış. Masanın üzerini araştırın çekmeceye bakın buradaki kayıt cihazındaki tüm kayıtları dinleyin. Çantayı açmak için 274312 numaralarını girin. Çantanın içindeki mektupları defteri okuyun resimleri inceleyin.
şarıya çıkın cep telefonundan 585 21 31’i arayın, eğer jeep, mutfak ve 2 nolu odadaki radyoların hepsini aynı spiker kadını duyacak şekilde ayarlamadıysanız telefon meşgul olarak görünüyor. Spiker kadınla görüntülü olarak konuşmaya başlayacağız, tam bu sırada spikerin oradan köpek havlaması duyacağız. Kadın köpeğin peşinden bağırıp koşacak ve ikisi de ortadan kaybolacak. Şimdi radyo istasyonuna gitmeliyiz.Ana yola çıkın, sola dönün telefon kulübesini geçince sağ taraftaki korkuluğun yanından bataklığa girin. Yerdeki birikintide köpeğin tasmasını göreceksiniz. Aşağıya doğru ilerleyin. Bataklığın üzerindeki tahta iskeleden geçin, radyo istasyonunun ışığını göreceksiniz, oraya gidin.Radyo İstasyonuOrtalarda kimseler yok, karavana girin. Etrafı inceleyin, yatağın üzerinde bir detektör var ama parçalarını biz birleştireceğiz. Kapının karşısında detektörün kutusuna bakarak kolayca yapabilirsiniz. Birleştirdikten sonra pilinin olmadığını göreceğiz. Raflara bakın saksının içindeki iki ayrı cins mantarı alın. Bilgisayara bakın şifre istiyor. Köpeğin adı olan Wincey deneyin. Sık kullanılanlardaki linkleri ve özel notları inceleyin. Tam arka taraftan bazı kasetçalarlar var düğmelerine basarak hepsini tek tek dinleyin. Karavandan çıkın. Köprüden geçin, ilk sağdan dönün sonra soldan devam edin burada mezarlık göreceksiniz.
Mezar
Haç şeklindeki mezarın arka tarafına geçin, alt taraftaki kapağı mala ile ın. İçindeki metal objeyi alın, günlüğü okuyun. Şimdi otele dönün.
Tuvaletlerin kapısının önüne yürüyün, burada tam arkanızı dönün ve bir adım ilerleyin. Üst taraftan CPRS cihazını çıkartın, direkte takılı olan yangın söndürücüsüneklayın altındaki parçayı alın. Ofisin önüne gidin, Ben’in konuşmalarını dinleyin sonra cam kırılması sesini duyacaksınız. Binanın arka tarafına dolaşın, ofisin penceresinin olduğu yere gelin. Kırık camdan ofise girin.
Ofis:
Masanın üzerini araştırın çekmecelere bakın burada boş kağıt ve pil bulacaksınız. Çekmeceli dolabı araştırın notları okuyun şişeyi inceleyin. Kamera görüntülerine bakın sağdaki vidoların hepsineklayıp monitörde olanları izleyin. Koltuğa oturun tam karşınızdaki kapıyı ıp dışarıya çıkın.
Sağ taraftaki objeleri inceleyin tekrar kapıya doğru yürüyün ilerleyin sağdaki bölümü araştırın burada far camı bulacaksınız. Yine ilerleyin, soldaki kapıya tıklayın, kilitli, deliğinden bakın içerde eski bir araba göreceksiniz. Sağ taraftaki merdiveneklayın, tıkladığınızda merdiveni almış sayılıyoruz, garaj kapısına doğru dönün merdiveni buraya koyun çatıya tırmanın. Soldaki merdivenlerden bir kat daha çıkın kapağı ın aşağıya inin. Küçük ofise girin masanın üzerindeki yağdanlığaklayın yumurta kabına yağ doldurun, yağdanlığın sağındaki küçük demireklamanız gerekiyor. Alt kata inin etrafa bakın, buradaki kapının sürgüsünü ıp dışarıya çıkın. Ofise doğru yürüyün, solda bir oyun makinesi var kullanmak için bozuk paraya ihtiyacımız var.
Cafe’ye girin kasanın alt çekmecesinde malayı kullanın kasayı ın içindeki bozuk paraları alın. Oyun makinesinde bozuklukları kullanın, para kazanana kadar sağdaki kolu çekin. Şimdi bir de meyve suyu lazım meyve suyu makinesi odaların olduğu yerde 3 numaralı odanın sol tarafından ilerleyin orada bulabilirsiniz. Paraları makineye atıp tüm meyve sularından birer adet alın. Şimdi radyo istasyonuna gidip detektöre bulduğumuz pilleri takın. Detektör üst envantere yerleşecek. Mezarlığın olduğu yere gidin, detektörü çalıştırıp etrafta dolaşın Yerde bir taş göreceksiniz, detektör bu noktada çalışmaya başlayacak, taşı kaldırıp altındaki diğer antika taş parçasını alıp altındaki notu okuyun.
Şimdi diğer mantarları ve malzemeleri bulalım:
Cafe’nin içine girin en sonda sağdaki masadaki tuzluğaklayın tuzu envanterdeki yumurta kabına doldurun. Dışarıdaki Mercedes markalı arabanın arka tarafına geçin, sağ tarafında yerde bir şampuan şişesi var, tıklayın şampuanın kapağını açarak yumurta kabına doldurun. Telefon kulübesinin arka tarafındaki çalılıklara bakın mantarı alın. Posta kutusunun olduğu yere gelin 3 adım ileri yürüyün sağa dönün üzümlerden alın. Buradan aşağıya doğru yürüyün ve sağa sapın buradan daha önce kırmızı tepeli mantarlardan almıştık. Kırmızı mantarların yanından sola dönün üç adım ilerleyin sola dönün dört adım ilerleyin. Kazı alanına geleceksiniz. Çadıra girip etrafa bakın dışarı çıkın burada salıncağa benzeyen bir elek göreceksiniz. Üst envanterden detektörü ın ibresi oynamaya başlayacak eleğin yanında yerde malayı kullanın küçük bir şişe bulacaksınız. Şişede yumurta kabını kullanın. Burada bir el arabası göreceksiniz, sağından aşağıya doğru inin sağınıza bakın bir mantar daha bulacaksınız, biraz daha aşağıda bir mantar daha var. Etrafı araştırın ve Cafe’ye dönün.
Mutfak:
Şimdi topladığımız malzemelere bakalım. Ocağın yanına gelin sağa dönün tezgahın üzerinde sepeti kullanın. Sepetteki malzemeler tezgahın üzerine çıkacak. Burada bir havan ve sağ tarafta da çöp kutumuz var.


İlk önce üzümleri havana koyun ardından meşe palamudunu ve kırmızı mantarı ekleyin, havan tokmağı ile ezin. Havanda yumurta kabını kullanıp kabı doldurun. Kapının sol tarafındaki blenderin yanına gelin. 1000 ml böğürtlen suyu(mor kutu), 500ml armut suyu, 500ml yeşil kutulu meyve suyundan ekleyin, çırpma düğmesine basmayın yoksa blender boşalıyor. Meyve sularını yumurta kabına alın.
Şimdi St. Anneka’ya gidin.
İçeri girmeden sağda bir taş var fenerle taşa bakın, envanterdeki kağıdı taşta kullanın ve mavi boya kemlini de kağıtta kullanın. Şimdi içeri mağaraya girin. Sağ tarafta teneke kutuyu ıp içindeki kitabı okuyun. Burada bir çeşme ve üzerinde renkli bardaklar göreceksiniz. Sol tarafa girin duvardaki resme bakın, şimdi de çeşmenin sağ tarafına gidin. Karşınızdaki duvardaki delikte arnika metal objeyi kullanın. Objeyi çevirin, sağ taraftaki duvarda bir panel ılacak, içindeki kutuyu ıp, içindekilere bakın.




Çeşmenin yanına gelin ilk önce mavi mumu sonra da kahverengi mumu yakın. Çeşmenin suyunda yumurta kabını kullanın. Dışarıya çıkın, yolun karşı tarafındaki merdivenlerden çıkın feneri kullanın yolun sonuna kadar yürüyün, buradan sola dönün ilerleyin.Sol tarafta dizili dört taş göreceksiniz. İlk taşta yine kağıdı kullanın ve mavi kalemle karalayın. Bu notlar üst envanterde yerlerini alacaklar. İleri doğru yürüyün 7 taşın olduğu bir alana geleceksiniz. Ortada kazılmış bir yer göreceksiniz burada malayı kullanın yerden bir şekil görünecek. Bu şeklin üzerinde envanterdeki 2 kırık taş parçasını kullanın ama bize bir parça daha lazım. Ama bulduğumuz parçayı başka bir yere yaerleştireceğiz.
Şimdi etraftaki 7 taşa 7 yumurta kabını yerleştireceğiz. Burada oyunu kaydedin geri dönüşü yok.
Taşlara soldan sağa doğru bakacak olursak altta gördüğünüz resimdeki yumurta kaplarını doğru olarak taşlara yerleştireceğiz.

1. Taşa 2 numaralı yumurta kabını


2. Taşa 1 numaralı yumurta kabını


3. Taşa 6 numaralı yumurta kabını


4. Taşa 4 numaralı yumurta kabını


5. Taşa 3 numaralı yumurta kabını


6. Taşa 7 numaralı yumurta kabını


7. Taşa 5 numaralı yumurta kabını
Koyun ve taşların renk değiştirmesini izleyin. Doğru yaparsanız mavili yeşilli bir renk alacaklar, yanlış yaptığınızda şimşek çakacak. Yanlış yaparsanız load yapıp baştan başlamalısınız.
Buradan çıkıp aşağıya yürümeye başlayın telefon çalmaya başlayaca arayan kayıp spiker. Konuşma bittikten sonra aşağıya doğru yürümeye devam edin. Yerde kayıp 3 kırık taş parçasını bulacağız, taşı alın notu okuyun. İleri yürüyün sağdan aşağıya inin. Atların üzerine taş parçalarını yerleştirin. Arkanızdaki büyük kayaya bakın üzerindeki deliğe far lamba camını yerleştirin. Diğer büyük kayanın üzerindeki el işaretineklayın, atlardaki birleştirdiğimiz taşı alın.
7 taşın olduğu yere dönün yerdeki kazı alanına gidin ve malayı kullanın, bir delik ılacak va aşağıya ineceğiz. Buradaki büyük taşın üzerine birleştirdiğimiz taşı koyun ve oyunun sonunu izleyin.